Mzdová a personální agenda
•
Kompletní zpracování mezd s libovolným počtem zaměstnanců
•
Sledování nároků na dovolenou
•
Kontrola dodržování pracovně právních předpisů
•
Vyhotovení pracovních smluv, zápočtových listů, potvrzení o zdanitelných
příjmech a dalších skutečnostech z oblasti mezd a personalistiky
•
Agenda zdravotního, sociálního pojištění a nemocenského zabezpečení včetně
příslušných hlášení
•
Zpracování mezd dle výplatních termínů, vedení mzdových a evidenčních listů,
zúčtovacích a výplatních listin
•
Zpracování daní, nemocenských dávek, srážek ze mzdy, příkazů k úhradě k
odvodu sociálního a zdravotního pojištění, spoření zaměstnanců apod.
•
Dále zajišťujeme veškerá statistická hlášení a státní i vnitrostátní rozbory
•
Některé firmy využívají i možnost zasílání mezd na bankovní účty svých
zaměstnanců a odvodů na jednotlivé úřady přímo z našeho účtu. Tato služba pak
probíhá tak, že naše firma nejprve zpracuje mzdy za daný měsíc, nahlásí
odběrateli celkovou částku mzdových nákladů, ten tuto částku odešle na náš účet
a naše firma provede úhrady na jednotlivé účty zaměstnanců a úřadů sama.
Podvojné účetnictví
Evidence příjmů a výdajů
•
Hlavní kniha, účetní/peněžní deník, pokladní kniha, kniha pohledávek a závazků
•
Informování o platbě záloh
•
Daňová přiznání k DPH (měsíčně/kvartálně)
•
Zastupování na úřadech, příprava podkladů ke kontrole
•
Měsíčně – zpracování dokladů, kontrola formálních náležitostí dokladů a jejich
oprávněnosti zhlediska daně z příjmu a daně z přidané hodnoty
•
Vystavení likvidačních dokladů a vnitřních likvidačních dokladů, zpracování a
odsouhlasení výpisů banky
•
Zpracování prvotních dokladů a kontrola všech náležitostí, zpracování peněžního
deníku, seznamu vydaných a přijatých faktur, závazků a pohledávek, hmotného
investičního majetku a drobného hmotného investičního majetku a dalších
evidencí a sestav podle potřeb odběratele
•
Zpracování daňového přiznání a agendy DPH zákazníků
•
Kontrola doručené pošty v datových stránekách
Poradenství
•
Našim klientům též ochotně poradíme v dané oblasti, ale i například se
založením s.r.o. či případné investici nebo se snížením nákladů své firmy.
Přebírání a doručení dokladů
•
V naší společnosti většinou předáváme a přebíráme doklady kurýrní
společností nebo formou emailu a následné doručení Českou poštou či jiným
logistickým doručovatelem. Samozřejmostí je i osobní převzetí a doručení
dle domluvy s klientem.
Ještě bychom rádi doplnili, že veškeré informace jsou pouze obvyklého charakteru.
Ke každému našemu klientovi přistupujeme idividuálně. Za 25 let praxe víme, že
nejlepší je si vše říci osobně. V případě, že byste měl/a nějaký speciální požadavek,
doporučujeme se s námi spojit a domluvit si schůzku buď u nás v kanceláři nebo
třeba i u Vás.
Děkujeme za návštěvu našich stránek a přejeme hezký den.